piątek, 23 maja 2014

Wyzwania HR - 18 czerwca Sopot

Czerwiec w tym roku niesie spore natężenie Wyzwań HR - 18 czerwca spotykamy się w Sopocie, 26 czerwca w Łodzi.

Ja jak co roku, najbardziej czekam na tą sopocką odsłonę i wygląda na to, że i tym razem jest na co...

Na start będzie możliwość posłuchania Szymona Kudły, który będzie opowiadał o budowaniu proaktywnej kultury organizacji, miałam okazję brać udział w tym wystąpieniu w Warszawie i szczerze Wam polecam. Naładowało moje akumulatory na długo, w zasadzie jeszcze korzystam z tych inspiracji i pewnie długo nie przestanę :)

Zaplanowane są także ciekawe case study w modnej ostatnio formule firma + dostawca usług, które pokazują jak przy korzystaniu z zewnętrznego wsparcia można zmieniać swoją organizację od środka. I tu będzie możliwość wysłuchania przedstawicieli kilku firm, także liczę, że wybiorę coś dla siebie.

Bardzo czekam także na wystąpienie Tomasza Kammela, mimo tego, że już nie pierwszy raz gości na konferencji Grupy Pracuj, nie miałam jeszcze okazji Go posłuchać i jestem ciekawa jak wpisuje się w HRową konwencję.

Z zaciekawieniem czekam także na wystąpienie Mai Paradeckiej z Kemiry, która to firma pojawiła się niedawno w trójmiejskich progach i na której szyld codziennie zerkam, gdyż pracuję w tym samym biurowcu :) Chętnie posłucham o wyzwaniach związanych z tworzeniem nowej rzeczywistości w nowym miejscu.

Jest poza tym jeszcze kilka wystąpień, które na razie pozostają zagadką, ale mam nadzieję, że i na nie będzie warto się wybrać. A poza wszystkim czekam także na moje stałe grono HRowców, z którymi od dobrych kilku lat, raz do roku, podczas Wyzwań HR, mamy możliwość spotkania się i omówienia nie tylko HRowych kwestii :) Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz