wtorek, 25 marca 2014

Nadchodzą dni, po których nic nie będzie wyglądać tak samo - Dni Pracodawców 2014

Widzieliście już filmik, w którym wszystko staje na głowie? Jest on zwiastunem nowej inicjatywy Grupy Pracuj, która proponuje nam pracodawcom stawanie na głowie i spoglądanie na targi pracy z innej perspektywy.

DNI PRACODAWCÓW, które odbędą się 7-11 kwietnia 2014 mają przynieść nową jakość spotkań kandydatów i pracodawców. Są nastawione mocno na Employer Branding i mam poczucie, że pracodawca, który chciałby zaproponować swoje standardowe rozwiązania, które stosuje na wirtualnych targach pracy, nie wypadnie tutaj wystarczająco dobrze.

Dni Pracodawców mają być interaktywnym wydarzeniem on-line nastawionym zarówno na poszukujących pracy, jak i na tych, którzy pracę mają, ale poszukują nowych wyzwań zawodowych. Zapowiada się więc nie tylko grupa studentów/absolwentów, ale także grono specjalistów i menedżerów. 

Jakie jako pracodawcy mamy możliwości? Jest oczywiście miejsce na czat, prezentacje multimedialne, zdjęcia, filmy, a całość ma wspierać zaawansowana wyszukiwarka, która skieruje kandydatów do naszych firm.

Jestem bardzo ciekawa całości w praktyce, zwłaszcza, że inicjatywa mocno wpisuje się w działania employer bandingowe firm i mam nadzieję, że będzie to okazja do obserwowania działań wizerunkowych na najwyższym poziomie. Póki co stan na dzisiaj wskazuje na 70 firm, które deklarują swój udział. Mamy wśród nich Bank BPH, Lidl, Cemex Polska, Capgemini Polska, Antal International, Groupon,  LOT Aircraft Maintenance Services, SII i jeszcze kilku (dzisięciu) liczących się graczy na rynku pracy.

Poza samym wydarzeniem, którego jestem niezwykle ciekawa i które na pewno szczegółowo prześledzę, bardzo chciałabym zobaczyć zapowiadane billboardy, które mają promować wydarzenie...jeśli już widzieliście, podeślijcie zdjęcie :)


źródło: www.dnipracodawcow.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz