środa, 27 sierpnia 2014

Błędy menedżerów HR...

źródło: unsplash.com
Kilka miesięcy temu otrzymałam z PulsuHR pytanie dotyczące tego jakie błędy popełniają najczęściej menedżerowie HR, miała być to wypowiedź do piszącego się artykułu... 

Minęło trochę czasu i w ubiegłym tygodniu to samo pytanie otrzymałam od dyrektora jednej z firm, dla których pracuję... i zaczęłam się zastanawiać z czego wynika takie zainteresowanie tematem:) 


Postanowiłam więc odszukać artykuł, który opublikowany jest na PulsHR i znalazłam. Jeśli jeszcze nie czytaliście 'HR-owiec też człowiek i popełnia błędy. Jakie?', warto zajrzeć. Znajdziecie tam kilka wartościowych obserwacji na temat naszej pracy i wygląda na to, że jest całkiem spora ilość obszarów, o których warto myśleć zabierając się za świadomą pracę HRowca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz