Tak jak obiecałam, wracam z komentarzem na świeżo po lekturze pierwszego numeru Magazynu Employer Branding. Wracam pełna podziwu dla wykonanej pracy, dla jakości przygotowanego materiału i dużej wartości merytorycznej. Jako, że na naszym rynku nie możemy (a raczej do tej pory nie mogliśmy) liczyć na dostęp do magazynów z obszaru EB - ten przygotowany przez MJCC doskonale wpisał się w tą lukę i zrobił to na najwyższym poziomie. Magazyn charakteryzuje się tym, że przekazuje bardzo namacalne rozwiązania, pomysły, inspiracje. Nie jest kolejnym z HRowych magazynów o wszystkim i o niczym, które przeglądamy i po ich lekturze nie dzieje się w naszej głowie dosłownie nic.
Tu pojawiają się bardzo wartościowe teksty w sekcji 'Poradnik' - zwłaszcza w zakresie benchmarkingu, który w mojej opinii w wielu firmach wciąż jest mało udolnie stosowany i przeczytanie kilku wskazówek na pewno części HRowców wskaże odpowiednią drogę:) Poza tym ciekawe spostrzeżenia o budowaniu grupy ambasadorów marki na uczelniach - temat coraz częściej pojawiający się w głowach działów HR, ale wciąż mało wykorzystywany. Ponadto genialne case study - nastawione na podzielenie się dobrymi praktykami, a nie jedynie na marketing działań firmy. I coś co również mocno do mnie przemawia - mówienie o dziejących się w branży wydarzeniach w sposób nieco inny. Inny, bo okraszony rzetelnym komentarzem. Cennym tym bardziej, że w sekcji 'wiadomości' jest mowa o przyznawanych wyróżnieniach i nagrodach dla pracodawców. Jak dla mnie jest to temat dosyć śliski, gdyż sposób przyznawania większości tych laurów budzi wiele kontrowersji i tu po raz pierwszy mogę przeczytać, że ktoś pokusił się o refleksję pod tytułem: "Na ile ufać rankingom...' Szczerze się z tego cieszę i liczę na kolejne komentarze do dziejącej się rzeczywistości.
Podsumowując - jeśli nie czytaliście, to warto przynajmniej przejrzeć i zagłębić się w tematy, które będą Wam bliskie, a na pewno takie się znajdą. http://www.employerbranding.pl/p/magazyn-eb.html
Asiu, dziękujemy za recenzję! Bardzo się cieszymy, że Magazyn trafił w Twoje oczekiwania. Obiecujemy trzymać poziom :)
OdpowiedzUsuńTo w takim razie ja cieszę się z tej deklaracji i czekam na kolejne numery :)
OdpowiedzUsuń