poniedziałek, 2 września 2013

Wywieranie wpływu na ludzi - nowa odsłona, która intryguje i przyciąga...



Kiedy spoglądam na swoją HRowo - psychologiczną biblioteczkę jedną z książek, które najbardziej wskazują na dużą używalność jest 'Wywieranie wpływu na ludzi' Cialdiniego. Pamiętam kiedy ją kupowałam w trakcie studiów i miałam w głowie myśl - co takiego odkrywczego może mi ona przynieść...w zasadzie tematyka jest oczywista. I kiedy wracam do tej książki po raz kolejny i kolejny, tym bardziej widzę jak niesamowicie prawdziwa i zarazem odkrywcza jest ta pozycja. Reguła wzajemności, społeczny dowód słuszności, autorytet czy utopione koszty - niby oczywistości, niby rzeczy, o których myślimy na co dzień i które nas spotykają, ale tak rzadko bierzemy je pod uwagę i wyciągamy wnioski. Podczas jednego z 'powrotów' do Cialdiniego poszłam o krok dalej i zaczęłam szukać czegoś ekstra poza tą książką. I znalazłam coś w mojej ocenie niesamowitego - Zasady wywierania wpływu na ludzi. Komiks. Zobaczcie koniecznie - moim zdaniem genialna sprawa dla tych, którzy czytali standardowego Cialdiniego i chcą tym razem poczytać w innej formule. A dla tych, którym Cialdini nie jest aż tak bliski poza komiksem polecam także bardziej standardową formę, ale też z większym pazurem niż standard: Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Dla mnie Cialdini i jego książki są elementem, który powinien być bliski każdemu, niezależnie od tego jaki ma zawód, czym się pasjonuje i co w życiu robi. Polecam je każdemu, także postanowiłam podzielić się nimi także tutaj, zwłaszcza, że odnalezione w nowej odsłonie i w dobrej cenie budzą mój zachwyt na nowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz