Dziś trafiłam na bardzo ciekawe ogłoszenie rekrutacyjne, na tyle ciekawe, że zdecydowałam podzielić się nim na łamach HR z pasją jako best practice z jednoczesnym przypomnieniem, że nie warto kopiować i powielać bez refleksji, ale warto się inspirować :)
Jest to rekrutacja prowadzona przez Kompanię Piwowarską i odbywa się pod hasłem 'Gra o bro'
Samo ogłoszenie prezentuje się tak: http://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-interaktywnych-warszawa,oferta,3020861
Już od momentu natrafienia na ogłoszenie jesteśmy w dużym stopniu zaciekawieni...a dalej jest coraz lepiej. Po wejściu na stronę: http://beerlovers.pl/ trafiamy na możliwość wyboru jednego z pośród 2 stanowisk W kolejnym etapie wybieramy awatara, odpowiadamy na nieszablonowe pytania, załączamy CV i wypełniamy test, którego formuła również jest dobrze przemyślana i ciekawa.
Wybór awatara
Jedno z pytań o kompetencje
Jedno z otwartych pytań
Miejsce na dodanie CV i pytanie o supermoc :)
Przejście do wypełnienia testu..
Moim zdaniem całość bardzo angażująca, przyciągająca i ciekawa...warta zainspirowania się pomysłem. Zastanawiam się tylko z takiego naszego HRowego punktu widzenia ile wpadnie aplikacji, które będą do odrzucenia na starcie, gdyż zostały nadesłane tylko po to, aby przejść przez całą Grę o Bro? Pewnie sporo, ale z drugiej strony w myśl działań wizerunkowych na pewno warto podjąć taką inicjatywę
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz